Aplikacija VT je zasnovana na filozofiji, da ponudbo spodbuja in poganja povpraševanje. Aplikacija je torej usmerjena na kupca, ki skozi oglas povprašuje po lokalnih dobrinah; sadju, zelenjavi, v prihodnje tudi po izdelkih. Aplikacija za objavljene oglase ponudnikom odgovarja s sporočilnim sistemom SMS; obvešča jih o oglasih, o naročilih oziroma sprejetju ponudb. Aplikacija ni zasnovana kot komunikacija med enim kupcem in enim ponudnikom ampak kot komunikacija med enim kupcem in mnogo ponudniki. Ponudniki z oddajo svojih ponudb med seboj tekmujejo, kupec med oddanimi ponudbami izbira. S pomočjo aplikacije in oddanih ponudb je kupcu omogočena nekakšna avkcija naročenih dobrin. Po sprejemu ponudbe aplikacija samodejno obvesti tako izbranega kot tudi neizbrane ponudnike ter samodejno kreira elektronsko naročilnico.
Virtualna tržnica odgovarja na težave, s katerimi se srečujejo kupci lokalnih pridelkov in izdelkov na eni strani, pa tudi na težave kmetovalcev – ponudnikov, ko iščejo poti do kupca. VT hkrati omogoča vzpostavitev neposredne komunikacije kupca s ponudniki. Aplikacija je podprta s SMS sporočilnim sistemom, ki prodajalca v realnem času opozarja na nove objave ter (prav tako v realnem času) obvešča o sprejetju ponudb. Pričakujemo, da bo aplikacija pomagala vzpostaviti partnerski odnos med kupcem in kmetovalcem in s tem pozitivno vplivala na razvoj kmetijstva.
Vir slik: uporabljene slike so skladne z licenco »Creative Commons CC0«.